![](https://i0.wp.com/www.noima.edu.gr/wp-content/uploads/2020/06/νοημα-φροντιστηριο-αρχαια-ελληνικα-.jpg?fit=620%2C330&ssl=1)
Τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών στο σύνολό τους ήταν σαφή και μέτριας δυσκολίας. Ειδικότερα, στο γνωστό (διδαγμένο κείμενο) η ενότητα αποτελούσε μία από τις νέες ενότητες που συμπεριλήφθηκαν στον Φάκελο Υλικού. Οι ερωτήσεις δεν αποτέλεσαν έκπληξη, καθώς απέδιδαν τις απαιτούμενες γνώσεις που θα έπρεπε να παρουσιάσουν οι υποψήφιοι/–ιες. Το παράλληλο κείμενο ήταν απλό και κατανοητό. Η ερώτηση του Παράλληλου κειμένου δημιουργούσε ίσως αμφιβολία για το αν οι μαθητές/–τριες θα έπρεπε να απαντήσουν σε σχέση αποκλειστικά με το διδαγμένο κείμενο που είχαν μπροστά τους ή τις πλατωνικές ιδέες που εκτίθενται γενικά στον Φάκελο Υλικού. Όσον αφορά το άγνωστο (αδίδακτο κείμενο), το κείμενο ήταν μέτριας δυσκολίας, η μετάφραση πολύ σύντομη και οι ασκήσεις της γραμματικής και του συντακτικού εύκολες.